Fick ett sms idag

Häromdagen var jag till Lisa och gav lilla Noli ett babygym.
Jag har nu börjat min utbildning i Ior till lilla Noli också.
Har ju lyckats få Levina helt med på Ior-banan.
Duktig jag.
SÅ, i söndagskväll var jag vägen om Märsta och hämtade Ior-babygymet plus en Ior t-shirt jag köpt.
Och åkte på en snabb visit på självaste semmeldagen till Lisa och överlämnade Ior-tshirt och Ior-babygym.  *ler*
Här är tshirten.
Babygymmet får vi ta kort på en annan dag.


Sms:et från Lisa.
"Noli älskar gymet och sina nya vänner! Såg till och med lite kär ut i Tiger.  Hon kunde inte sluta prata med honom. :-)  Stort tack och tacl för igår.  Kram kram"

1000 tack själv Lisa och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0