Mat i Ligan-Land

Matte Linda ska till London.
Kvar blir Saga med Ligan, stackarn.  *ler*
Tja, du kan ju inte resa iväg och tro att jag inte retas.
Speciellt inte som vi pratar London.
Som är min favvoställe.
Speciellt inte som du var iväg för några veckor sedan.
Till Vietnam eller va de nu var.
Speciellt inte som du ska till Spanien om en månad tror jag det var.
Och nån annanstans månaden efter det.
SÅ, du får stå ut med lite retsticka från mig.  *ler*

Vatten ska man ha i glas eller keramikskål, så Inkan bytte.
(En förklaring; Kissarna kan få svarthaka plus att Matte Inkan faktiskt iof också tycker det är fult; *ler*)


- Matte, får jag äta av Sagas mat ?
- Jupps gubben, de får du.
- Det är liksom samma mat som den du äter på frysen serru.


- Mums Matte, det smakar bättre här inne i Saga och Lindas rum.
Tja, vad säger man ??
Gräset på andra sidan och så.  *ler*


- Hej Prinsen, får jag också smaka lite ?
- Jadå Bandit, de får du.


- Va ?
- Det uthällda vattnet ?
- Vet jag inget om.
- Inte ett dugg.
- Faktiskt
- Lovar


- Hej Matte Linda, jag får mat här i klösträdet jag.


- Titta Matte, nu äter jag.

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Så det finns fler missar som har en matte som flyger o far över halva jordklotet ??!!

Trodde bara det var min :)

2011-03-11 @ 09:28:29
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0