Oliver + bloggar

Oliver kommer hem ikväll.
NU blir det liv i luckan skulle jag tro.
Ska bli kanon att få träffa "min" kille live igen, men bävar dock lite också.
Bandit har ju kommit på att HAN är äldst nu.  *ler*
Jaja....... det blir nog bra.
Många kort kommer det bli.

Idag ska jag sedan sätta mig och läsa igenom alla bloggar jag missat tills nu.
Ligan och Matte är jätteglad att NI läser vår blogg och kommenterar fast Matte inte riktigt haft tid.
Uppskattas mycket.
Alltid trevligt med en kommentar också.
Det tar en del tid att fylla 50 har jag märkt.   *ler*
Tur det inte händer igen.  :-)

För övrigt fick jag inte sängen bäddad imorse.
Det låg ju en Drottning där och sov.
Kan ju inte flyttas på.  *ler*
Ha en underbar fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0