Piggare idag

Blev inte nåt åka till jobbet dock, utan har suttit i sängen hela dagen coh knackat dator.
Hade lite ont i kroppen i morse, så tänkte det kunde vara bra att ta det lugnt.
Inte för att jag direkt rusar omkring på jobbet,  *ler* men, jag ska ju ändå både dit och hem typ.
SÅ, det fick bli en hemmajobbardag idag.
Jag är oerhört lyckligt lottad som kan göra på det här viset.

Ikväll ska jag på nån form av introduktion på ett träningställe som heter Kenzai.
Ska bli spännande och se vad det är.

Delfinbilder kommer i helgen.
Det är så många att sortera så jag måste få tid ordentligt på mig.

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Skönt att du kan jobba hemma. Men du, det där Kenzai, där står att "vi hjälper dig KOMMA IGÅNG med träningen"... det låter mer som något för mig än för dig :-)

Kramar och tassklappar

2011-04-02 @ 12:47:45
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Inkan o Ligan

ler Jo, fast dom erbjuder det också. :-)

2011-04-02 @ 15:06:35
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0