Sturebadet Haga

Japp, Sturebadet Haga var vi på idag.
Det finns ju ett Sturebadet också.
Sturebadet Haga ligger i Solna, Frösundavik om nån undrar.
Det var kanon.

Vi började dagen med att softa och sedan gå på Qigong, men där kunde jag inte ta bilder.
Det var faktiskt helt okej den här gången.
Har provat detta en gång förut med något mindre bra resultat.
Jag har väldigt svårt att bara stå, får hemskt ont då, och då blir det liksom vare sig bra eller avkopplande.
Det var lite jobbigt på sluttampen, men annars helt ok.

Det här är receptionen och baren och där man fick mat och lite annat.
Lite alltiallo alltså.


I dom svarta stolarna satt vi och åt en Hälsotallrik till lunch.
*gott*


Finaste Marie


Efter maten var det självklart en Latte som gällde.
*god*


Här är en bild på duschrummet.
Det var just för den sekunden tomt så jag passade på.
Det fanns en bastu också självklart.
Grymt varm var den.


Här är poolen.
En liten mysig pool som var 28grader i.
Fast jag tyckte den var svinkall efter bastun.  *ler*


En bild på motsatta sidan av poolen.
Det var det enda stället vi inte satt på.
Annars provade vi alla andra mysiga sittställen.






En lagom stund innan Duobehandlingen jag hade bokat så avnjöt vi en ljuvlig Smoothie.
Självklart var det tända ljus överallt, precis som ett SPA ska innehålla.


Marie med smarrig smoothie


Jag med smarrig Smoothie


Vi avslutade dagen med en Duobehandling.
Jag hade läst på dåligt.
Marie frågade vad jag hade beställt och tja... ehhhh......... ööhhhhhhh....
Kom liksom inte ihåg.   hehe
Men den var bara heeeeeeelt underbar.
En av oss fick massage samtidigt som den andra fick ligga i ett bubbelbad med massor med eteriska oljor och bubblor och bara njööööööööööt.
Det var perfekt temperatur i vattnet och jag hade kunnat ligga där i timmar.
Sen bytte vi i halvtid.
Mumma för kropp och själ.
Först tyckte jag det var sent på dagen, för vi hade vår behandling klockan 17 för att sedan sakta släpa oss hem, men det var verkligen perfekt att ha det så.
Såhär står det på Duon;
Du och din vän får både kurbad och massage växelvis.

Avslutar med en bild från hemsidan.
Det har varit helt ljuvligt idag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Matte hälsar och tycker att det verkar helt underbart. Nosbuff

2011-03-12 @ 20:52:48
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: madde

underbara bilder från er fina dag!

2011-03-12 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0