Cupcake och Core boll 45min

Idag har jag varit och fikat med Lisa och Noli på Cupcake på St Eriksgatan 83.


Shit vad goda dom var.
Dom var små, så man kunde smaka av några stycken, typ flera.  :-)
Mååååååååånga olika spännande smaker fanns det att välja bland.


Men chokladälskare som jag är, så var såklart den här maffiga, tunga chokladcaken en absolut favorit.
Jag lyckades faktiskt motstå den allra sista som låg där till slut när vi gick och bara skreek Inkan.
Snacka om karraktär?!


Jättesöta kartonger kunde man få dom i, om man köpte för att ta med.


Här är några av mina som serverades på en kakelplatta.
Vatten fick man i ett värmeljusglas.  *ler*


Ett tips om du inte har nånstans att göra av din glass, medans du gör nåt viktigt med datorn.  *ler*


Efter en väl genomförd fika, så körde jag ett core boll i 45 minuter.
Hyfsat nöjd med min träning och mycket nöjd med en trevlig fikaeftermiddag.
Tack Lisa !
Och Tack Noli, som tyckte vi var så urbota trista så hon somnade.  :-)
Nästa gång ska vi gå på Chokladbollen.

ps............. ETT minus var att dom inte hade Latte ?!   Mycket konstigt.  *ler*   ds........

Kommentarer
Postat av: carola

nämen åh va gott.

Ska vi försöka få till en träff framöver, tar bara bussen jag.

Någon gång i mitten av juni kanske.



Så här är det...hemligt:)

Dom söker en familj som vill uppleva en dröm, bo på landet, driva pensionat eller bo på gård.

Jag skickade iväg några få rader och dom ringde idag, kommer och hälsar på nu på onsdag.

Förstå att få leva sin dröm någon vecka.

Få komma bort och göra saker tillsammans som familj, inte bara kämpa med otrevligheter..så håll tummarna..

2011-05-16 @ 22:03:33
Postat av: Kim

Ja en HEL grankotte kom upp :O

2011-05-16 @ 22:41:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Matte säger att dom där såg farligt gooda ut :)

2011-05-17 @ 15:13:46
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Matte säger bara en sak: dregelvarning! :) Kurr och burr.

2011-05-17 @ 20:52:08
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Jamen de där såg ju goda ut...alldeles för goda ;-)

2011-05-17 @ 22:18:32
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0