Dagens Träning

ska jag snart till.
Idag blir det Funktionell Styrka 30min, sen paus i 30minuter när dom andra kör sitt EasyLinepass.
Då ska jag köra Kinesen istället och efter det blir det Core 30minuter.
SEN är det hem och soffan som gäller och lägga upp Bandits senaste eskapader.
Jag har köpt Havrekli som jag gjort gröt på idag.
Mer proteiner och färre kolhydrater än havregrynsgröt och dessutom helt okej att äta.
Fast mitt paket kommer från Kungsörnen.
Det är dock exakt samma innehåll.


Har även packat till Landet avfärden imorgon.
Hoppas jag slipper jaga katter så jag är alldeles äckelsvettig innan jag är klar.
Men dom har nåt sjätte sinne när vi ska iväg med bilen.
Vips så är hela Ligan borta ?!
Om dom bara kunde fatta att det är till LAAAANDET vi ska.
Pundkatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0