En ovanlig dag...................

.................... var det igår.
Jag skrev inte ett enda inlägg !?
Vet inte när det hände sist.

Jag var och tränade och kom inte hem förrän sent.
Var på introduktion på en maskin som kallas "Kinesen" bland annat i måndags och igår testade jag den.
Jag börjar sakta få nån fason på vilka pass jag ska köra på Kenzai.
Under en period ska jag låta bli att köra EasyLinepassen.
Hur tråkigt det än är, så måste jag inse min begränsning just nu och försöka bygga upp mina muskler.
Det kommer att ta ett tag, jag vet det.
Istället kör jag dom flesta corepass jag hittar och mellan dom så blir det "Kinesen" plus lite konditon.
Fast där har jag inte tagit ut mig direkt.  :-(
Det var lättare när jag kunde köra min crosstrainer hemma.
Då stod jag och lyssnade på musik och tittade på TV och fick tiden att gå.
Det är så sjuuuuuuuuuuukt trist att bara veva runt på en cykel.    :-(
Idag körde jag förutom "Kinesen" även ett corepass och sedan Forza igen.
Älskar det passet.   Det är så otroligt roligt.
Det som också har blivit lidande är vattengympan.
Men det får ta sin tid med att få fason på hur jag ska träna.
Om jag bara fick mig ur sängen på morgonen, så vill jag börja köra då.
Synd att det inte finns några vettiga pass i tid på morgonen.

Nu hänger jag iallafall i soffan och tittar på när Sverige klår Tyskland i kvarten i VM.
Känns rätt lungt just nu, vilket det inte alltid gör när Sverige far runt på isen.

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Men jisses vad du tränar !

Du kan inte slänga hit en dos energi till min matta ??!!

2011-05-11 @ 22:09:05
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Det var allt lite tomt utan något inlägg. Skönt att ordningen är återställd! Nosbuff

2011-05-11 @ 22:12:58
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Mia systeryster

Du är duktig på att träna!!

Vissa dagar har man annat att göra än att blogga, så är det bara, men ok, du är förlåten;)

2011-05-11 @ 22:28:01
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ska försöka Kjelle ler

Tack Dui och Deco

Mia systeryster tack ler

2011-05-12 @ 09:16:08
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0