Gosmorgon och missad sovmorgon

Imorse tänkte jag låta bli att vara på jobbet mellan sju och halv åtta som jag brukar.
MEN nåt gick snett där liksom.
Bossen ringde och väckte mig.
Jag är ju ALLTID på jobbet tidigt så hon efterlyste termosar till kvällens picknick.  *ler*
Att jag tänkte ha sovmorgon fanns inte på världskartan liksom.   *skrattar*
Det är lugnt.
Jag var på jobbet runt åtta istället.
Liiiite sovmorgon blev det juh iallafall.
Men gos hann vi med.
Banditen gör sig fint på den röda fleecefilten i sängen.


- Goooooooooooooosa med mig Matte.


HÄR uppe på Mollger i badrummet har jag hittat Vitöra dom senaste morgnarna.
Stenhårt sovandes
Sååå stor är inte Mister Mollger och hyfsat högt är det ju också, om han skulle ramla ner i sömnen eller nåt.
Tja, normala katter har ingen anklagat mig för att ha hittills, nån endaste gång.

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Sovmorgnar är översKATTade tycker jag , bättre att sova hela dan när matte o husse är på jobbet ;-)

2011-05-26 @ 22:48:45
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Lite extra skojigt är det ju att sova där man märker att matte får hjärtat i halsgropen. :) Kurr och burr.

2011-05-27 @ 16:50:08
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0