In och sen Ut och Ut och sen In och ........ + Serverad frulle

Tror Ligan är lite orolig att jag inte ska ordna frulle åt mig.
Förra helgen jag var här så fixade ju mina kära Grannar det åt mig.
SÅ, imorse låg frulle serverad utanför dörren.
- Tack snälla söta Ligan.
- Ni är så snälla och omtänksamma.
- Är det okej om jag äter gröt nu och tar den till middag istället ?


- Matte, nu vill jag in.


- Nu kan du släppa ut mig igen Matte.


- Matte, nu är jag här.
- Var är du ?
- Du måste släppa in mig genast.
- Du ligger väl inte i soffan och latar dig va ??


- Matte, öppna dörren.
- Jag kan inte få stå här frysa.
- Jag är ju en fin drottning.


- Matte, öppna.
- Nu genast.


- Men var är du ?
- Det ser misstänkt ut som om du ligger i soffan och latar dig.


- Jag är MYCKET missnöjd med min och övriga LigaMedlemmars så kallade dörröppningsservice.
- Det går ALLDELES för sakta vid öppning och stängning.


- Men men, jag har iallafall tänt en varm brasa åt er.
- Så ni inte ska frysa, när jag väl släpper in er.
(Matte försöker febrilt försvara sig)

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Du har det inte lätt det ser jag :o))

Hoppas du njuter!

Kramar

HEnrietta

2011-05-15 @ 16:18:48
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: ☆Annmi

Thihi....

Vilka härliga foto /Tass Tass

2011-05-15 @ 18:32:13
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: madde

sååå duktiga och kloka katter du har! och sååå fina de är!

du var otroligt stark i dag må jag säga! mkt mkt bra jobbat! hoppas du hade kul oxå! Glöm nu ej att boka in tisdag och fredag på kenzai (speciellt fredagspassen - blinkblink)

kramis!

2011-05-15 @ 19:57:22
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Hihi, på Landet ingår att vara dörrvakt. Heltidsjobb? Kurr och burr.

2011-05-16 @ 06:39:21
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Calle

Vad gulligt av dina katter att tänka på dig också. Lite grann som när barnen serverar färdigtuggad macka. Det är bara att tugga, svälja och se glad ut!

2011-05-16 @ 08:08:13
URL: http://calleism.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0