Jag och Ida :-)

Idag fick jag hjälp av älskade underbara vännen Anna, att bära pelletssäckar.
Var igår till K-rauta och köpte inte mindre än 8säckar á 16kg vardera.
Imorse hann jag med ett snabbt 30minuter core-pass innan Ida och Anna kom.
Under tiden jag och katterna underhöll Ida, så bar vännen Anna upp alla säckarna åt mig och la in dom i förrådet.
Tusen miljoner tack vännen !
Jag gjorde imorse en chokladmoussetårta, men hann dessvärre inte städa.
SÅ, Ida och jag satte oss på köksbordet medans Anna rusade runt och dammsög dessutom.
Ida kryper ju nu och katterna hade vilt slagsmål imorse, så ska Ida krypa runt krävdes en liten dammsugning.
Här sitter jag och Ida.  *ler*


Ida och Jag i glatt samspråk.


- Heja Mamsen, vad duktig du är.
Anna sa dock att detta inte skulle bli nån vana.   *skrattar*
Lovar att jag ska städa nästa gång Anna.
Men jag tänkte dock att kakan var viktigare.  *ler*


Och visst var Anna nöjd med kakan.
Som alltid
Jag gjorde även kycklingfile i ugn med fetaost och creme fraiche.
*mums*

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Det gäller ju att prioritera rätt! Mysigt ser ni ut att ha det och kakan ser jättegod ut. nosbuff

2011-05-28 @ 17:28:01
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Anna.S

Vilken smarrig kaka! Gott med såna vänner som ser vad som behöver göras ;)

2011-05-28 @ 17:49:04
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: ☆Fru Eriksson

Naw..Såå sött/Kram Kram

2011-05-30 @ 12:13:19
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0