Morgonmöte i sängen idag

Eftersom jag inte lever i symbios med min stora systemkamera, får ni stå ut med dom här taskiga bilderna från min värdelösa ericssonmobil.

Vitöra ligger lite ovanför och diskuterar, som det ju anstår en fin Kung.


Här har vi Puzzel, Prinseno och Bandit.


Prinsen brer ut sig ordentligt.


Prinsen ser inte helt nöjd ut med att jag talar om att det är jobb idag.
Igen..........   :-(


Men lite gos hinns det ju ändå med.


Myyyyyyyyyyyyyys
Så här ska alla morgnar vara + att dom borde vara för evigt typ.
Eller iallafall flera i veckan.



Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Det bör alltid finnas tid för gos,oavsett tid, det är få saker som kan vara viktigare Nosbuff

2011-05-25 @ 18:39:49
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0