Pojkarna

Låg i badet efter picknicken igårkväll.
Som vanligt är alltid killarna med i badrummet.
Prinsen spatserade runt på badkarskanten, Bandit satt på bastupallen bredvid och Vitöra låg uppe på Mollger.
Ibland är dom dessutom så otroligt söta mot varandra.
Dom sista dagarna har det varit fullt ös i LiganLand.
Dom har lekt och jagat varandra så dom mattor jag kunde ha haft, skulle ha legat i högar i hörnen.
Nu har jag dock inga mattor.  *ler*

Prinsen och Bandit i glatt samspråk.
Tror jag iallafall.


Vitöra uppe på Mollger med halva honom utanför.


Nu är det fredag och snart söndag och jag ska iväg till Selma Spa.
Det ska bli så underbart.
När jag kom hem igårkväll efter att ha varit borta precis hela dagen, så var det många kommentarer från Ligan.
Vad dom kommer säga när jag sedan ska vara borta i två dagar, vill jag inte ens tänka på.   :-(
Men Matte behöver lite semester ibland faktiskt Ligan.   

Kommentarer
Postat av: ☆Annmi

Naw..Sååå skön style /NosPûss

2011-05-27 @ 14:55:54
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: madde

trevlig helg <3

2011-05-27 @ 16:05:20
Postat av: Dui och Deco

Så mysigt med sällskap! Nosbuff

2011-05-27 @ 17:17:25
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0