Sportamore

Idag fick jag hem min stora kartong med alla träningskläder jag beställt.
Måste ha ett ombyte till när jag tränar så mycket.
Som det är idag går min tvättmaskin och torktumlare varma.
Sportamore är helt underbart att handla från.
Man beställer bara hem massor med kläder i olika storlekar, provar, bestämmer sig (kan ta låååång stund) och sen skickar man tillbaka det man inte vill (eller har råd) (för man skulle vilja ha mycket, men behöver inte) ha.
Fraktfritt
Underbarare än såhär kan det inte bli.
Frågan är vad Vitöra tycker ?
- Matte, du tränar alldeles för mycket.
- Du ska vara hemma och serva oss juh.

eller

- Matte, jätteskönt att du inte är hemma och stör oss så mycket.


- Nu dyker jag ner här i kartongen och sover lite.
- Vilken tur att det ligger mjuka kläder där, så det inte blir så hårt för mig.


- Missnöjd över min bortovaro
eller
- Missnöjd över min hemmavaro
- Är frågan?


Av förklarliga skäl har jag inte lyckats prova kläderna ännu.
Det är liksom nån som ligger på dom.  *ler*

Idag har jag tränat tre pass.
Ett pass core först 30minuter, sen EasyLine 30minuter och till sist 30minuter Bootcamp.
Har nu kört ett par pass Easyline och det har fungerat rätt bra.
Börjar få fason på vad jag kan göra och vad jag inte kan göra, för att inte få ont.
Nu har jag träningsledigt i två dagar, för jag åker till Söderhamn imorrn kväll.
Hemma torsdagkväll igen och jag tror inte jag hinner iväg till träningen då.
Möjligen vattengympan, men tveksamt.
I helgen blir det Landet, så det blir träning där i sådanafall.
Tror att gräsmattan behöver klippas för första gången för i år.
Om jag får igång den vill säga.
Förra året fick jag ta hjälp av Björne.
Helsurt :-(
NU ska jag leta resa till Thailand i januari nästa år.  
weeeeeeeeeeeeee
Och sen sitter jag och tittar på bilder på Selma SPA.
Längtar så

Kommentarer
Postat av: Kattigheter - Goliath och Lisen

Kartonger är helt underbart. Det är väl klart man ligger på sakerna om matte inte tar ut dom ur kartongen :) Vår matte kanske skulle ta och beställa lite träningskläder också, det var ett bra tips!

2011-05-18 @ 08:06:17
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Johanna kan dra igång gräsklipparen nu när din man inte är där ;)

2011-05-18 @ 09:36:01
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: madde

sååå fin vitöra är - tror han är klokare än du förstår (hihi)

så snygg du kommer att bli med alla dina nya träningskläder och ditt härliga leende du har när du tränar. att lipa till "fröken" är ett plus!!



att åka till landet före fredagpassen är INTE ok!! klart du ska gå på passen och SEN fara till landet!! dels kommer du må tokbra resten av tiden på landet och dels slipper du väl alla köerna?! Du märker att jag hittar på massor av argument för att hålla dig kvar just på fredagspassen - allt för att vi ska få behålla passen till hösten när alla kommer att vilja träna mera!



hare gott snygging!

2011-05-18 @ 09:55:58
Postat av: Inkan o Ligan

Ledsen Madde, men jag har aldrig några köer.

Till skillnad mot min granne därute så bor jag på RÄTT sida om stan nämligen.

SÅ, att komma ut fyra halv fem eller efter åtta är stooor skillnad.

Sorry :-(

2011-05-18 @ 09:59:17
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: ☆Annmi

Sportamoore gillar jag mé :)

Naw såå söta foto /NosdPûss



Psst Härligt att planera resa ♥

2011-05-18 @ 12:07:47
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Wikki

Kläder och kläder? Det är ju KATTongen som är viktig!!!

TassKram Wikki

2011-05-18 @ 14:42:48
URL: http://metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Kim

Vad härligt att du håller igång och tränar! :) Och mysigt med spa, ska du gå ensam?



Ja han var kanon söt när han dansade. :) I helgen är jag LEDIG! Kram

2011-05-18 @ 15:02:18
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: madde

rara inkan hoppas du förstod att mitt tidigare inlägg var skrivet med glimten i ögat och ett stort leende! självklart sak du fara till ditt älskade landställe och koppla av och må bra!



må så gott!

2011-05-18 @ 15:34:01
Postat av: Gunilla och Frasse

Alla kattonger som anländer till hemmet är i första hand katternas egendom. Så har det alltid varit och så kommer det att förbli :-)

Låter som en väldigt bra deal, att kunna testa och prova och sedan skicka tillbaka utan att betala. Utvecklingen går uppenbarligen framåt :-)

Förstår att du ser fram emot ditt spa-besök :-)

Kramar och tassklappar

2011-05-18 @ 16:21:55
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Ulrica

Inte visste jag att det gick att beställa en katt från Sportamore :P

2011-05-18 @ 22:40:55
URL: http://mammaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0