Minns ni Trillingarna,

och Farbror Prinsen ?
En av alla miljarder bilder. *ler*


Just nu är det Ligga-Bredvid som gäller.
Fast jag vet att så fort jag går ut, så tyr sig Lill-Babsan till Farbror Prinsen eller Farbror Vitöra.


Lilla söta Lill-Babs :-)


Det går framåt.
Hon äter, sover, går på toa (rätt ställe, inga olyckor) och är på det stora hela pigg och glad.
Fortfarande försiktig och avvaktande när jag är i närheten, men tittar med stora ögon när jag gosar med dom stora.
Mycket gosande och pratande med mig själv och Ligan blir det.
Hon varken spottar, fräser eller visar klor, så det kommer, bara hon får tid och det har jag gott om.  :-)
För det mesta iallafall.
Min träning blir väldigt lidande av liten Lill-Babs, men det får den bli ett tag.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Med världens mysigaste liga kan det ju inte bli annat än bra! Nosbuff

2011-10-27 @ 06:17:28
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Instämmer med Dui och Deco. Vilken mysig liten tjej! För att inte jama om "barnvakterna". Kurr och burr.

2011-10-27 @ 20:11:03
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0