Det går lysande, eller inte *ler*

Puzzel morrar
Vitöra försöker bli polare och kör bästa söta Farbror Tengel-stil.
- Jag är snäääll Puzzel.
Hälsade snällt och la sig sedan på byrån och vaktade.
Tengel är som vanligt snäll Farbror Tengel.
- Välkommen Puzzel.
Oliver................. Tja, han låtsas som om Puzzel helt enkelt inte finns.
Nike  Hjäääääääääääälp, vilken läskig.
Sen............... fram och hälsar.  Gosgumman.
Bandit Morrar och försöker lassa fram en tass mot henne.
Förbenade Bandit.

Nu står buren i sängen med Puzzel i.
Hon var framme några steg tills Bandit kom fram och morrade.
Matte sitter bredvid.
Puzzel har iof lagt sig att sova en stund nu.
Tror att hon just nu kör varianten.
- Om jag somnar om och sedan vaknar så är jag hemma igen.
Gospluttan.
Husse Johan följde med i bilen till Västberga.
Allt var lugnt sålänge hon hörde hans välbekanta röst.
Sen steg han ur och kvar vart Lilla Puzzel med Nya Matte Inkan.
Puzzel hade stoooora ögon.
Älskade lilla gumman.
Då började jag nästan gråta igen och undrade vad jag höll på med.
Önskar så att man kunde prata och förklara.
Hennes enorma ögon.
Jag VET ju att det kommer gå bra och så.
Men det skär i en att se dom stora förvirrade ögonen.
Men Ligan är snäll.
Ja, utom Bandit då.   *morrar*
Nu kom Farbror Tengel och nosade igen.
Han är otroligt snäll.
Massor med bilder kommer.
Men inte ikväll.
Bara rapporter i ord.

Det kommer att bli en låååååååååååång natt.     *ler*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har samma sak att se fram emot om två veckor när vi får hem en liten tjej till vår mycket irriterade ungherre här hemma. Hoppas det går bra med Puzzel mycket snart!

2008-08-01 @ 22:31:01
Postat av: Ligans Talesman

Åh vad spännande Jenny.

Ja, det har ju inte gått lång tid.

Det går nog bra.

2008-08-01 @ 22:34:24
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: hanna

Grattis!

Kul att vänta är över :)

Kommer snart o hälsar på...

Kan Bandit MORRA??????

Säker på att det var han? (skrattar)

2008-08-02 @ 10:57:00
Postat av: Ligans Talesman

Japp, VÄLDIGT säker på att det är han.

Och morrar gör han fortfarande. :-(

2008-08-02 @ 10:59:02
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0