Rapport från natten och gårdagen

Lillan sov ju heela dagen igår.
Fattar inte hur man kan sova så mycket.
Självklart vaknade hon lagom till människoläggdax.
Fullt ös på hela Ligan såklart.
Lagom pigg själv så tittade jag mycket trött på deras galna lekar.
Vitöra har liite svårt att förstå hur stor han är.
Puzzel rullar betänkligt under honom mellan varven.   *ler*
Fast hon håller.
Jag vet det.
Jag somnade ialla fall till slut och vid halv 3 kom Lill-Matte hem och stal Lillan i vanlig ordning.
Jag vaknade och hörde hennes pipande i hallen.
Ja Lillans pipande, inte Lill-Mattes.
Sen stängdes dörren och jag såg inte röken av Puzzel förräns det var morgon och Lill-Matte kom upp.
Nu har dom tokrejs här igen.
Bandit nosar lite försiktigt och det går rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0