Ligan på balkongen idag

Självklart var kameran framme igen.
Utebilder är trots allt det bästa.
Och solen sken så underbart idag.
Här kommer en kavalkad.
Det bästa finns sist.

Kära Vitöra


Bandit
Gör sig alltid på bild


Tengel
Hade inte direkt lust att visa sig på bild och jag vill inte tvinga honom heller
.

Till sist Nike
Jag har verkligen inte ord för denna katt.
Det finns inte ett kort i världen som kan göra henne rättvisa.
Att visa hennes själ.
Hennes innersta.
Jag har fortfarande inget bättre ord än att denna katt är ett väsen.
En gåva som kommit in i mitt hem för att stanna ett tag.
Jag kan verkligen inte förklara.
Och det låter så flummigt.
Men när jag tittar på henne ibland så kommer bara tårarna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0