Vitöra vs Vitnos

Den stora frågan för dagen är
Vem har mest hjärnceller ?
Fick några bilder från Shantis matte för en stund sedan som jag måste få visa.
Vi satt ju och snackade rätt mycket idag Shantis matte och husse och jag.
Och eftersom jag dessutom vart iväg och lagade mat idag fick han vara rätt mycket ensam Vitöraplutten.
Så efter ett tag gick jag och hämtade honom.
Hade honom i knät och han somnade till och från.
Men det blir ju lite varmt med en stor skogis i knät.
Och Shanti låg ju merparten tiden av upp och ner i husses knä.
Så vi lånade helt sonika Shantis bur.
SÅ, hädanefter betalar vi bara en anmälan eftersom vi bara skitar ner 1 bur.  *ler*

Fast det är inte direkt normalt att langa in katten i en annans bur.
Men med Vitöra fungerar det utmärkt.   *ler*

Vitöra i Shantis bur


Närbild


*snaaark*


Matte och Vitöra i utställningspose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0