Längtar

Det ska bli kallt i helgen.
BRA !
Gärna massor av snö också.
I drivor.
Fast inte före 15:00 på söndag.
Då har min Anna och jag landat på Hasseludden för en underbar dag,kväll, natt och morgon på Hasseludden
Jag ska unna mig en behandling också den här gången.
Vad tycks om följande:
SHIATSU

En mjuk och samtidigt djupverkande massagebehandling med eteriska oljor. Kroppen får hjälp att slappna av och de egna läkande processerna sätts igång. Vid 25 minuter masseras rygg, axlar, nacke och ansikte. Vid 50 minuter masseras hela kroppen utom fötter och vid 70 minuter masseras hela kroppen


Längtar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyft önskar sååååååå... Men njut i massor det är ni värda!!

2009-02-26 @ 22:34:47
Postat av: Ligans Talesman

Men ååååååååååååh Gumman !

Nästa gång.

Annars kan du följa med till Tallinn.

Eller varför inte Schweiz. ler brett

Med du vet vem............. hihi

2009-02-26 @ 22:44:15
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0