Lilla Skutt, tänkte bara säga.................

*skrapar med tassen*  
Det är ju "Valentine day" på lördag.
OCH *skrapar igen med tassen*
Och min födelsedag
Tänkte bara......... Att du skulle komma ihåg mig bara.
Men du................ Jag kommer ju och hälsar på nästa helg.
Ja hela Ligan såklart.
Jag hoppas att du är hemma då.   Eftersom du är min flickvän, så kunde det ju vara trevligt att träffas på riktigt nu snart.
Jag tvättar mig nu.  På sidorna.


Framsidan


Trixi tycker det ska bli kanon och viftar glatt på svansen.




Jag tvättar mig vidare.


Dom nedre regionerna är viktiga. 


Kopplar på sängkammarblicken.


Jag gör allt för dig Lilla Skutt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh min lilla älskling! Puss å din vackra marsipan nos!

2009-02-12 @ 21:45:32
Postat av: Johanna

Söt kisse :) hunden också såklart :p Ha en fortsatt trevlig kväll !

2009-02-12 @ 21:50:45
URL: http://jmalmberg.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

ler Han är pussad.

2009-02-12 @ 22:10:31
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Tack så mycket. Ha en bra kväll själv !

2009-02-12 @ 22:10:59
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: brollekatt

Vackra Vackra Vitöra du är en LJUVLIG skogis.

Trixie du är också så himla fin.



//kramar till er från brollekattfamiljen

2009-02-12 @ 22:32:19
URL: http://brollekatts.blogspot.com
Postat av: hanna

Grattis snygging :) Pussar får du massor när vi ses:)

Tror att Lilla Skutt blir överlycklig för dina kärleks förklaringar :)

2009-02-13 @ 17:22:17
Postat av: Lilla Skutt

Hej Vitöra.

Jag ska tänka på dig hela dagen i morgon. När du kommer på fredag har jag en överraskning till dig. Jag har nämligen förstått att du och jag har ett gemensamt intresse i att jaga möss. Jag ska visa dig mitt favoritställe. (det är i vedbon men säg inte det till de andra, särskilt inte Bandit)Om du inte vill gå ut så har jag ett toppenställen under Henriks byrå. Det enda som är dumt är att dom mössen inte rör på sig längre..dom sover nog?

2009-02-13 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0