Rapport från världens ände

Känns det som iallafall.
Sitter på jobbet och har slutat att hoppa.
Läget är som följer:
Bandit är överallt och ingenstans.
Samtidigt
La sig rakt över min mage och bröst i morse när jag skulle gå upp.
Var sen ivägen framför fötterna oavsett vad man gjorde.
Precis som vanligt.
Oliver klagade över att han inte gillar torrmaten.
Att torrmaten han inte gillar var slut.
Att mjauen var slut.
Som han heller inte äter.
Vitöra satt på diskbänken fler gånger än jag plockade ner honom.
Tröttnade till slut och la sig på köksbordet.
Tröttnade av att slåss med honom gjorde jag med.
Till slut fick han iallafall sin BARF till hans och Puzzels stora lycka.
Prinsen..... Ja...han kommer att vara en trattkantarell resten av sitt liv.
Örat är inte ett dugg bättre och han har börjat klia igen.
Så.... krage på.
Puzzel.... är ju en elefant och kläcker i juni 2012.
Glad över att få BARF i morse iallafall och åt med god aptit.
Det var min morgon gott folk.
Hej hopp lingonknopp

Kommentarer
Postat av: Sol-Måne

Stackars Prinsen...hoppas du slipper vara trattkantarell snart mjauar Måne som hade tratt i en månad.

2009-11-30 @ 21:49:08
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Ligans talesman

Prinsen tackar.

2009-12-01 @ 08:00:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0