Träning - Fåret Shaun - HK - Ior - Dreamis

Igår var jag och Maria och hälsade på Marie och favvobarnet Levina.
Jaja.... Mormor och Pappa var där med.
Jag hittade ju en av Levinas älsklingsdjur när jag var i affären Chilli häromdagen.
Detta MÅSTE vara Fåret Shaun.
Supermjuk och go.




Dreamis låg sin vana trogen längst upp i klösträdet.
Fast hon kom ner en sväng och hälsade trots allt.
Älskade goa Mamma Dreamis


Men sen när hon varit social ett tag och nosat klart på min rygga och Marias jacka så la hon sig att sova igen.


Jag köpte ju foppatofflor till Levina i storlek 23 för nån vecka sen.
Nu hade jag fått tag på en Ior att sätta i hålen på dom.
Ett MÅSTE i utbildningssyfte till Levina.




Jag har en arbetskamrat på jobbet som har världens sötaste Hello Kitty-rygga.
Den är verkligen helt ljuvlig OCH praktisk faktiskt.
Men jag har inte hittat den nånstans tyvärr.    :-(


Idag kom jag inte iväg på vattengympan.
MEN, jag har faktiskt ändå tränat och varit duktig.
Prinsen också tydligen.
- Ta kort nudå Matte så jag kan tvätta mig efter den hårda träningen.


- Man måste tvätta sig noga när man har tränat.
- Det är viktigt så man inte luktar illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0