Afternoon the idag

Det var heeeeelt underbart.
En underbar oas från allt jobbigt just nu.
Är så less på allt, men såna här små goa utflykter gör att man orkar en stund till.
Hotell Lady Hamilton


Såhär såg det ut inne vid ett av borden.


Några bilder tagna med min mobilkamera.
Snittar
*mums*
"Missade fullständigt dom underbara sconsen.


Fina kannor och en fullständigt underbar Cream Cheese Orange


Måååånga kakor fanns det.


Suddig bild
Jag älskar Lemon curd och här hade dom både det och Lime curd.
*mums* dubbelt upp


En hel mängd teer fanns det att välja på också.
Jag smakade på tre olika.


Mer kakor


Vårt bord med fint levande ljus och vit duk.


Några visdomsord




Tusen tack Underbaraste Anna !
Om några veckor blir det Hasseludden.  

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh vad gott och mysigt det ser ut att gå på Afternoon tea. Rena hälsokuren för själen.

Hojta till om du behöver sällskap någon gång så ska jag rolla bort katthåren från kläderna och hänga med.

Sedan slänger jag in ett par kommentarer till andra inlägg samtidigt;

GRATTIS till placeringen på Årets Katt Lista! Jag undrar bara varför de satte en femma bakom ettan på placeringen ;-)

Puzzels dunbollar är ju alldeles ljuvliga och de växer så det knakar, puss på dem!

2010-01-31 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0