Tusen TACK alla ni som kom på fikat igår !

Vi blev riktigt många och jag är så glad för det.
Vitöra var ju huvudföremålet och det blev ett glas skumpa till hans ära.
Älskade underbara goa Vitöra.
MARIE, du ska ha det största tacket för att han finns hos mig.

När man har fika så är det mycket att stå i och jag hade inte min kamera uppe.
Fick dock några kort.
Här är Tamlin som hjälper till så att alla kakorna bakas med tillräckligt många katthår.


Söta ljuvliga Rufus kom iallafall med på bild tillsammans med Sonja och Anna.








Fick också en del presenter.
STORT tack Sanna och Johanna för denna underbara tavla !!!


Från Familjen Remmerth fick vi ett jättefint kort och en present till Vitöra.
Tack Bella. Jättesöt och ja, passar bra.






Tack till er andra för övriga presenter såsom vippor, mat mm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för jättegott fika, trevligt sällskap och gos med supermysiga katter :D

2010-01-10 @ 13:24:13
Postat av: Sonja

även här heter jag (som håller i rufus) sonja ;-D

2010-01-10 @ 17:14:52
Postat av: Ligans Talesman

Sorry, nu har jag ändrat namn. :-)

2010-01-10 @ 18:33:17
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dolores

Naaaw, har du haft kattungegos-fika-träff nu igen? Vad mysigt! ♥

Jag har en utmaning åt dig i min blogg.

Kram / Åsa - Dolores

2010-01-10 @ 22:02:31
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Anna (Felicula)

Tack själv! Det var som vanligt väldigt gott, speciellt citronkakan, den var min favvo bland alla de andra godsakerna. Och kattungarna. Vitöra och Tamlin som fyllde halvåret får ursäkta, men de små stod nog i en söthetsklass för sig. Kolla bara på de där små skära tassarna och de klotrunda lite förvånade ögonen som kollade in omvärlden innan han somnade! De andra två var ju inte mindre söta.

2010-01-11 @ 10:05:56
URL: http://felicula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0