Regn regn regn

Jo, jag vet.
Jag har bett om det.
SÅ, nu får jag så jag ska tiga till nästa sommar.
Tunnorna är överfulla.   *ler*
FAST, det är rätt mysigt.
Jag sitter ute på verandan.
Under tak i solstolen, hehe, med en kudde bakom ryggen och en fleecefilt virad runt benen.
Som vanligt med datorn i knät eller på bekämt räckhåll på bordet bredvid.
Radion står även den på bekvämt sätta-på-och-stäng-av avstånd plus den boken jag håller på att läsa just nu.
Imorse när jag hade gått upp och gjort mig i ordning så bakade jag en kladdkaka.
Kladdkakan står och sprider en god doft på bordet bredvid mig också.
Mums
Bredvid mig på golvet på en gul ambulansfilt ligger Oliver och Vitöra och sover.
Ihoprullade och såå söta.
Prinsen ligger utsträckt på undersängen i sovrummet.
Jo, i min stora stuga har vi ett sovrum.
OCH ett kök.
Visserligen är båda pyttesmå, MEN jag HAR två rum och kök *ler*
Jaja, kokvrå då.
Puzzel har under förmiddagen smällt i sig inte mindre än 4?! kycklinghalsar.
Man tror inte att hon får mat i den familjen hon bor faktiskt.   *skratt*
Men Prinsen lyckades snika åt sig några stycken.
Det är tur vi åker hem snart för jag har bara en påse kycklinghalsar kvar nu.
Men jag är sååååååå lycklig över att ha frys härute.
Hoppas att min frys hemma kommer på måndagförmiddag som dom lovat.
ALDRIG mer Elgiganten !!!!!!!!!!!!!!
Jag satte på P1 för att lyssna på dagens sommarpratare.
Har lyssnat i fem minuter och stängde av lika fort igen.
Skittrist
Letade efter nån gammal som jag inte lyssnat på istället.
Det fick bli Ulf Malmros.

Prinsen igen
Det var den enda bilden jag hittade som jag inte lagt ut.
Från balkongen hemma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst kan det här vädret funka, tom vara mysigt, om man inte har en enegisk 2,5-åring eller fyra hundar varav tre med långa pälsar... Jag vill oxå sitta på altanen med en pläd runt benen, en kopp varmt the och en bra bok eller datorn i knät men det kan jag ju glömma! Näe, nu kan solen återvända tack...

Underbara kissar, ser ut som bjässar båda två.

Kram Malin

2010-07-29 @ 14:31:37
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Hm............ ja jag förstår om det är aningens påfrestande då.

Tamlin är en stoooooooor katt.

Oliver, som ligger bakom är dock otroligt liten.

2010-07-30 @ 08:52:48
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0