Gud finns - det är säkert

Och Gud hör bön.
Eller......
Möjligen är det Djävulen som hörde min bön idag.
Tveksamt om Gud finns.
Fast Jonas Gardell säger ju det.  *ler*
Och då måste det vara sant.
För Jonas Gardell ljuger inte.
Sådeså
Heja Jonas

Jo, jag är en stor fan av Jonas Gardell.
Har alltid varit.
Finns en rad orsaker som jag just nu inte tänker ta upp.
Iallafall..............
Jag skulle på gruppdiskussion och stressad som en galen gnu rusade jag från jobbet alldeles försent.
Flängde in i rasande fart för att snacka om nåt i 2timmar.
Man ska tycka en massa saker och prata och tja det kan jag ju.
För det får man 400kr.
Tämligen lättförtjänta pengar.
Men eftersom jag var gräslig sen och dessutom inte gjort min hemläxa *frust* så fick jag "sparken" och fick inte vara med.
hehe
Trist
För det var nämligen vad jag bett om hela vägen dit.
Det är nästan alltid så att dom tar in för många och om alla dyker upp brukar dom skicka hem nån.
I dag var det jag som fick den äran.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
För man får nämligen ändå sina 400kr för att man behagade dyka upp.
Schysst timpenning
Nu kan jag kanske få ändan ur och klippa mig så jag kan se ut som folk.
Nu ska jag iväg på vattengympan innan jag måste jobba lite mer ikväll.
Men först till Husby.
Där har dom saltvatten och stooooor bassäng och dessutom 4meter djup.
Japp, känner mig hyfsat nöjd, fast dödligt trött.

Kommentarer
Postat av: Erica

Låter skitlääääskigt med en 4 m djup bassäng med saltvatten... Tänk om det finns hajar där??? :-O Tycker du ska läsa Thereses blogg, hon har hajat biffen! (haha)

2010-03-19 @ 22:37:00
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0