Underbar dag

Var först och tog lite prover.
Jag har ju inte världens bästa vener längre, så nu har jag blåmärken i båda armvecken.
Sköterskan lyckades ha sönder venen i vänster rätt rejält.


MEN, vad gör det när man har en sån mysig herre som ligger och gosar med en.
Då gör det inget att det gör ont.
Bandit är ett bra plåster.


Åkte till Xtravaganza och tränade och sen till UpplandsVäsby till mitt "secretmöte" klockan 11.
Jag har ett gäng mer eller mindre bra bilder därifrån och dom kommer att komma.
Måste först vänta lite och göra en sak innan.
Men kanonmysigt och kul var det iallafall.
*glad och nöjd*
Efter det var jag sjukt trött så jag åkte hem och lyssnade på radion, gosade med katterna och sov en stund.
Sen in till stan på Fokusgrupp där vi pratade om youghurt.
En helt underbar produkt med massor av proteiner i.
Älskade den och ser sååå fram emot att den kommer att lanseras i Sverige.
Fick dessutom 500kr för besväret.
Helt okej.
Nu är det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0