Det är bara en tidsfråga

innan han tar sig upp till nästa hylla.
- Kolla, ett spöke.
- Har du sett Matte ?
- Ja älskling, det är jag som ställt den där så den inte ska gå sönder.
- Högt upp i bokhyllan från diverse kattassar vettu.


- Matte, vet du att dina födelsedagskort står här ?
- Ja älskling och svaret är samma som tidigare.
- Dom står där för att skyddas från kattassar och i ditt fall gubben sylvassa tänder.


- Undrar om det går att komma högst upp ?
- Prinsen, du SKA inte !!


- Matte, den där boken som står där.
- Jag tycker du ska läsa den så du inte blir så arg när vi i Ligan tränar höjdträning i bokhyllan.


- Hihi, här är Eiffeltornet.
- Kan man leka lite med.


- Ojdå, nu blir Matte arg.
- Där ramlade Eiffeltornet.


- Alltså, de VA inte jag.
- Jag är inte här.
- Det ser bara så ut.
- Det är Bandit som sitter här.
- Jag lovar
- Tja, stor chans att jag tror på det älsklingen.
- Men du är förlåten, om du bara reser Eiffeltornet igen.

Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Det där känner vi igen! Man blir ju så nedra nyfiken på alla prylar som står högt uppe. Får man en chans att undersöka dem lite, så... Kurr och burr.

2011-01-12 @ 09:14:55
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Men det är väl klart att man måste kolla, ju högre desto bättre..Fina bilder! Nosbuff

2011-01-12 @ 17:49:05
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0