Fina Drottningen

Man tror ju inte att hon ska vara nåt busfrö.
Göra saker man inte får.
Merparten av tiden så ÄR hon en Drottning.
Merparten av tiden ligger hon mest och sover och försöker få Matte att ge henne maten på sängen.
Jämt
Men ibland, ibland far busfröet i Drottningen.
Då har Bandit varit där och viskat något mindre Drottninglikt i hennes öra och VIPS, så händer det saker.

- Matte, jag når inte dit upp.
- Kan du ta ner Tiger tror du så jag kan leka med honom är du snäll ?
Det finns en orsak till att dom fina keramikljusstakarna ligger ALLRA längst upp.
NÅN dag ska jag få upp dom på väggen så jag kan njuta av dom också.   *ler*


- Jaha, när nu inte Matte vill plocka ner Tiger åt mig så får jag kolla vad jag kan ställa till med här istället.


- När jag sen rensat i det hörnet får det bli härborta till vänster också.


- Matte, har du inte missat nåt här ?
- Den här ska ju sitta i väggen.
- Det vet ju varenda katt.


- Kan man gå ut här tro ?
Krafs krafs


- Äsch, får väl ta den vanliga vägen då.
- Samma som jag kom upp.
pst............ ser ni böckerna i bokhyllan ovanför Puzzlan.  Det är ofta jag behöver dom kan jag säga när Ligan är i farten.  "Finn ditt inre lugn" och "Leenden".

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Klart man måste fixa extra uppmärksamhet ibland! Nosbuff

2011-01-06 @ 18:25:36
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0