Pinkerton vs Prinsen

Det börjar på samma bokstav.
Dom kommer från samma uppfödare.
Det är samma ras.
Dom är sjuuuukt påhittiga.
Arv eller miljö?!
MATTE hävdar ARV.
Pinkerton och Prinsen visar samma fina beteende.
Prinsen perforerar ALLT som finns i hemmet.
På jobbet ser jag vilka papper som är mina utan några som helst problem.
Eftersom jag jobbar en hel del hemma, har jag även en del jobbpapper hemma.
ALLA dom är ätna i diverse hörn.
Gå in och kika på snygga snygga Pinkerton och hysteriskt underbara ljuvliga Grizzly.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej :) Ja hon har lösenord nu, tror hon mailat lösenordet till några stycken. Om du inte fått det ska jag säga till henne :)

Ha en trevlig kväll!

2011-01-21 @ 21:54:26
URL: http://prinsessansanna.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha ha! Ja, det har du nog rätt i Inkan :-)Men man kan ju undra över arv eller miljö!!!! Synd att jag inte fotade min julstjärna, den hade han bitit bort varenda spets på:-) Jag kan inte ens lämna torrfoderpåsar eller kattsand medan jag lastar ur bilen. Och vatten ska man inte ens tala om, vattenfontänen har jag plockat bort, toan behöver jag, annars hade jag monterat bort den också :-)

Prinsen o Pinkerton <3<3

Det blir kul att följa grabbarna följande bravader:-)

Och Grizzly hälsar kram till dig!

Kram

2011-01-21 @ 22:39:26
URL: http://brollekatts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0