Tränat några pass

typ tre.
MEN, det var bara 30minuter per pass, så såå mycket var det faktiskt inte.
Dessutom tränade jag inte alls igår.
Skulle ha gjort det, men av olika anledningar så blev det inte så.
Idag körde jag först ett spinningpass, sen core och sist muskel.
Madde hade alla tre och jag är jättenöjd.
Fick dessutom två kanonsöta tomtar av hennes mamma.
Jag har ju gett mammas katter lite goa virkade myntamöss.
Katterna är lite ledsna för att dom måste vara innekatter halva året.
Så jag tänkte att Ligans specialmöss skulle göra susen och som tack fick jag dom här ursöta tomtarna.
Nu står dom kattsäkrede i bokhyllan.
Vet av erfarenhet att tomtar med sånt där fint skägg går en grym död till mötes i det här huset och det vill vi ju inte.




Nu ska jag iväg och handla.
Mat till imorrn, en Latte (har inte fått nån på säkert 4-5dagar) och sen hem och städa.
Trist men nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: carina

Här har det oxå blivit städning idag! Nu ska jag fixa mat till i kväll, för det väntas gäster :)

Ha en fortsatt fin Lördag!

Kram vännen!

2011-01-08 @ 15:03:26
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilka jättesöta tomtar, såna skulle jag oxå ha!!

Duktig du är som tränar så mycket!

Kram

2011-01-08 @ 16:18:53
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Millan

Vad du är duktig! Här har det varit först 90 minuter bungypumpstavar (frivilligt) och sedan 90 minuter skyfflande av blötsnö (högst ofrivilligt) som åkt av taket för att komma in i hemmet...nu gör jag inget mer på typ tre dagar...eller i vart fall inte före i morgon

Kram

2011-01-08 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0