Tre korvar och en resa

Igår var jag i Linköping och hälsade på Canolis/Malin.
Försökte ta mig dit till frukost, fast jag var lite för trött för att stiga upp alltför tidigt.
Har nog varit ledig för länge nu.  *ler*
Kom iallafall dit med min GPS vid 10-tiden.
Tänk, jag körde inte fel en enda gång.  Brukar göra det även MED GPS. 
Sen bubblade vi på Malin och jag tills jag åkte sent på kvällen.
Eftersom jag har kattgäster hemma, så ville jag inte vara borta över natten.
Det får bli nästa gång.
SJÄLVKLART glömde jag kameran!?!?   
Hade varit kanonkul att fota dom stora vuxna vovvarna.
Valparna ligger bara i lådan och gör inte mycket väsen av sig.
Det blir helt klart roligare när dom blir någon vecka till.
Annars är runt 5-6veckor den bästa åldern.
Visserligen knivskarpa tänder, men ändå hanterbara.
Minns när jag satt med Trixis 10! valpar i hennes valplåda.
Jisses, vilken upplevelse men oj vad många sylvassa tänder dom hade.

Det var en underbar dag igår.
Tror inte att Benjamin tyckte det dock.
Han fick ju lite konkurrens på sin mams.
Men ibland får man stå ut Benji.
Så är det bara.
Ja, att träffa folk i cyber är en upplevelse.
Att se att det sen stämmer, känslan man hade.
Det är häftigt.
Man blir glad och varm i hela kroppen av det.

Här hemma var Ligan dock inte riktigt lika glad när jag kom hem sent sent.
Först in till Vilja och Dreamis och gjorde dom sällskap.
Hörde långt in i sovrummet hur Prinsen gjorde sin röst hörd och protesterade.
Sen göra Ligan lite sällskap med gos och klapp och en bit mat.
Sen var det bingens tur.
Är ju ledig fortfarande så jag tar det lugnt nu.
Idag blir det först spinning klockan halv tolv, sedan spinning igen klockan arton och vattengympa med kära Madde klockan nitton, sen har jag förhoppningsvis gjort mig förtjänt av den underbara maten igår.   *mums*  Gott var det

Två korvar   *ler*
Orsaken till att bilden blir så röd är för att dom ligger under en värmelampa.


En sovande Princessa.  :-)


Nu är det dags att göra sig iordning inför dagen.
Ha en bra dag alla !


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Låter som du hade en mysig dag, det är du värd:)



Kramar från Lisbet

2011-01-03 @ 11:37:44
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ja, det var jättekul att umgås igår men du har rätt angående sonen, vi är nyss hemkomna från en långpromenad med hundarna i solen och pulkåkning i "dödsbacken", så NU njuter han lite mer än igår ;-)

Kram

2011-01-03 @ 13:00:25
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: carina

Låter som en härlig dag! Vad kisse missen verkar ha det mysigt :))

Kramen

2011-01-03 @ 15:13:34
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: madde

sååå bra jobbat idag! var stolt och nöjd med din fantstiska träning idag!

såå taggad jag var efter spinningen när min klass var knökfull av gklada peppade tjejer! sånt värmer ett instuktörshjärta!

förväntar mig inget annat än att vi ses imorn på "torrgympa"



hoppas du sover gott av all träing och att du glömmer äta!



p.s Mums vilka goa chokladlyxpraliner jag fick av dig! snacka om lyckopiller! tusen tack! du är alldeles för rar!



2011-01-03 @ 20:59:06
Postat av: madde

fnizz! självklart ska det stå; hoppas du sover gott och att du EJ glömmer att äta! för självklart måste man äta när man tränat! så glöm nu ej att äta ordentligt! sov gott!

2011-01-03 @ 21:09:27
Postat av: Inkan o Ligan

haha Madde, så det kan bli liksom.

Lovar att jag äter ordentligt.

Proteinpulver är gott. hehe

2011-01-03 @ 21:13:55
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0