En stege för katten

Alltså, jo jag vet att jag gör reklam troligen, men jag bara MÅSTE visa.

Urban Pet Haus Slant Pet Stair är en modern kattstege som katten kan använda i sovrummet eller familjerummet. Urban Pet Haus Slant Pet Stair är perfekt när din katt behöver extra hjälp komma upp till sin favoritplats. Gör din katts liv så komfortabelt som möjligt med denna stilfulla och sofistikerade stege. Den matchar din katts behov och din moderna inredning. 
Pris: 1645,00 kr

En pall på Ikea kostar endast 99kr.  *ler*
Sen skulle mina katter knappast klättra på stegen upp i soffan.  *ler*


Skulle dock kunna tänka mig den här.
- Sanna, en till Nike kanske  ?
Min Drottning Puzzel skulle ligga fint i den.
Den ska vara så stor så att en maine coon ska kunna ligga bra i den enligt Lindas blogg.


Gillar man inte denna som ENDAST kostar 995kr, kan man köpa kattbädden Smoothie för 1620kr.  :-)

FAAAAAAAST, det finns dom som är snåla och helt enkelt tar och virar in katten i en gammal matta.  :-))


Eller så låter man den stackars ragdollen ligga på det hårda klinkergolvet.  :-(


I den här familjen är det dock skillnad på djur och djur, för HUNDEN får minsann äta på vardagsrumsbordet ?!


Jag fick dock veta att på LÖRDAGAR då får både katt och hund ligga i soffan.
Bussiga tjänare katten har va.
Även om man ser att det är hunden som betyder mest.
Hunden får breda ut sig massor, medans den stackars katten får knö ihop sig stackarn.  :-(


Som sagt, dom här djuren har ett hååååååårt liv.
Stackarna :-))    :-((

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Det kan vara dyrt att ha katt tydligen... :))

2011-03-03 @ 22:21:45
Postat av: Calle

Det finns inga gränser för dyrkan av Mammon!

2011-03-04 @ 08:35:31
URL: http://calleism.wordpress.com
Postat av: Therese Bergsmo

Gillade också den där hemsidan, men hiskligt dyra saker... Så, ja, vi uppfann lite eget... Det är vår stackars katt och hund som Inkan lägger ut här - man får skämmas för att man inte lyckas själv.



Ett tillägg vill jag dock göra när det gäller Rottisen på bordet! Hon är mycket väluppfostrad och skulle aldrig sno något från bordet, inte ens från golvet om vi inte säger att hon får. Kattmaten står t ex säkert på golvet, utan att hon käkar upp den. Men igår så strula vi till det och fick upp Leia på bordet, sedan sa vi varsegod till Ostbågarna, hon tvekade läääänge kan jag säga! Så vi har inte så ouppfostrad hund som det ser ut! Ville bara förtydliga!



Kram, Therese

2011-03-04 @ 10:29:19
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

hihi Bra Therese Kram

2011-03-04 @ 10:39:23
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Nike vill ha de rosa......



kramizarrr

2011-03-04 @ 17:24:01
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0