I söndagskväll + lördag som kommer

I söndagseftermiddag/ kväll åkte jag till Marie Martin, Levina och Wilmer och hälsade på.
Åt GLASS för första gången sedan i oktober.
Det var HIMMELSKT gott.
Hade inte med mig min stora kamera den här gången heller så ni får nöja er med lite moblbilder.
Men dom blev ganska ok ändå.
Liten Wilmer som är svår i vanliga fall att ta kort på, för den lille mannen är sällan still.


Vitöras mormor låg den här gången på stora byrån och toksov.


Vitöras mams låg längst upp i klösträdet.
Som alltid.
Här be hon nog till högre makter.
Ni ska snart få reda på varför.


Nu hjälpte det inte att be så då får man prova med att skrika istället.


Varför dessa känsloyttringar nu då ?
Jo, den lille mannen gör ALLT för att KLAPPA henne.
Visserligen är det kärvänligt, men små barnnävar tar i rätt rejält.
Men Dreamis klarar av det bra iallafall.
Lite lagom avstånd BORT från barnet är bra.


Ständigt på språng eller köra "hoppa hoppa".


Stilla en microsekund för en gång skull.
Då passar mamma Marie på att få en puzz.


Jag är riktigt stolt.
Jag har lyckats bra i min Iorutbildning till Levina.
Här är hennes samling av stora Ior.
Gunghästen hon fick i julklapp till vänster.
SittIor i mitten. Som jag åkte till andra sidan av stan för att köpa och trodde att Marie och jag skulle bli mest förtjusta i den, men Levina bara TOKälskar den.
Till höger en rejält stor Ior jag köpte i Prag för typ inga pengar alls.
Påslakanet däremot har jag INTE köpt.
De ni ?!   *ler*


Fina Levina
Nybadad




På lördag ska jag bjuda min bästaste vän Marie på lite avkoppling.
Dessa små änglar är helt underbara, MEN dom sover inte när dom ska.
Stackars Mamma Marie är som en urlakad sill eller nåt sånt.
Funderade runt lite på nåt som är hyfsat billigt, hyfsat när och bara fullständigt fullständigt underbart mysigt och avkopplande och myspysgos.
Och som INTE är Hasseludden.
Vi ska inte göra skilsmässa mellan frun och herrn nämligen tänkte jag.
Mannen har inte hundra rutin på att ta hand om båda barnen.
Samtidigt nämligen
SÅ, då måste det vara lite närmre än Hasseludden.
MEN, jag har lycktats hitta det tror jag.
Tack min Kära Boss.
Idag rekade jag så jag hittar utan problem Marie.
Det tar endast 7minuter från mig till Platsen.
Bra va ?   :-)
SÅ, på lördag smäller det.
Vi har en appointment klockan 12:15 och en klockan 17:00.
Däremellan är det god lunch och tja....................   :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbaraste älsklingen du är bara bäst!

Kram min ängel!

2011-03-09 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0