Lisas lilla Noli

Var och hälsade på fina Lisa igår.
Så roligt att få träffa henne igen,
Lilla Noli är nu ett par månader.
Liten och låter sådär som "såna där" låter.
Det liksom gnufflas och gnussas och gnyr och lite gnälls, fast på ett mysigt sätt.
Hon sov när jag kom och hade dragit handduken över huvudet alldeles själv.  *ler*


Hon hade världens sötaste klänning och svarta tajts.
Tuff liten tjej.


Minspelet på den här saizen på bebbar är rätt skön.
Plus att jag såklart glömde min stora kamera.
MÅSTE göra nåt åt mitt urusla minne.
Får väl byta minneskort till nåt större vid tillfälle.




Litet leende


Finaste Lisa med lilla Noli i knät.


Vi kommer snart tillbaka Lisa.
Kram

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Du får defragmentera "hårddisken" och rensa ut sånt du inte behöver där uppe längre :))))

2011-03-05 @ 08:26:03
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Nu fick jag bebisabstinens!

2011-03-05 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0