2 dagar sedan Trixis operation

Ja, hon åt ju inte i morse heller.
Fick i henne lite av katternas BARF dock med hennes medicin.
Jag vill ju verkligen att hon äter sina smärtstillande tabletter.
Men det gick bra och idag har hon inte kräkts.
Dock så börjar jag ju bli lite orolig att hon inte äter alls.
Vilket gjorde att jag ringde vetten imorse.
Fick rådet att köpa A/D.
Jag har ett par burkar hemma som jag förut gett Oliver och Tengel.
Så nu ikväll när jag kom hem så fick hon en burk rejält utspädd med vatten.
Och se, vovven slafsade glatt i sig detta på bästa golden retriever-vis.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee   studsmatta
Jag har varit borta ikväll och hon har varit med mig.
Fortfarande märks det att hon har ont.
Men hon var ute med dagmatte idag.
Fast det blir inga långa promenader.
Utan mest en sakta lunk runt kvarteret.
Det märks att hon inte orkar riktigt.
Å andra sidan kan man fundera själv hur pig man skulle vara om hela magen var uppsprättad.  Sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0