Ligan har haft Kattråd

och kommit fram till följande om Vitnos får stanna eller inte.
Oliver  Vitnos får inte stanna. Han inkräktar alldeles för mycket på Olivers revir tycker han
Bandit  Absolut INTE. Inatt tog han min plats i Mattes säng.  *morr*
Vitöra  Ööööhhhhh, har han inte alltid bott här ???
Nike
Ja, Nike tycker att - jodå han är helt ok
Tengel Mjaaaaa, bara han inte tar mina platser så kan han få stanna. Igår tog han MIN plats i soffan bredvid Matte.
             Inte bra inte bra.

Summan av Ligans Kattråd vart alltså 2 emot, 1 fattar inte frågan, 2 för.

Matte har utslagsröst och tycker att Vitnos görs sig riktigt snyggt bredvid Tengel och röstar självklart ja.
Alltså vart det 3+2+1

MEN, sedan finns den lilla detaljen vad Vitnos Matte och Husse säger.
Och då vart både Ligan och Matte nedröstade.
Men du är välkommen tillbaka Shanti !!!
När du vill !
Tack för några underbara dagar när jag fått låna dig.
Vi ses på lördag på utställningen.
Kram Gubben :luv::luv::luv:


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Har haft semester från datorn så nu har jag roat mig med att läsa ikapp på Ligans blogg.

Ett bra sätt att trösta sig nu när semestern är slut för den här gången :-)

Jag hade oxå röstat för att Vitnos skulle stanna, vacker kille som passar utmärkt ihop med Tengel (i alla fall på bild) Ligans matte passar förresten utmärkt i sin nya frisyr.

Och apropå utställning så hoppas jag att vi oxå ses på lördag.

2008-07-24 @ 19:45:13
Postat av: Ligans Talesman

Ligan blir glad över att kunna trösta såhär i semestertider.

Ligans Matte är mycket ledsen över att Vitnos åkt men hans Matte och Husse hade lite mer att säga till om. ler

Nu ska Vitöra bada så helgen är räddad.

Varför ligga i solen och bada och sola när man kan sitta i en ishall. ler brett

Vi ses ! :-)

2008-07-24 @ 20:49:02
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0