Katthår Katthår

Städar som en tok nu och funderar på hur många liggplatser kissarna behöver egentligen.
Japp, vet att dom är sjukt bortskämda.
Försöker göra något åt det.
Känner mig så elak bara.
Fast det äär nog inte nödvändigt med femtitolv olika platser att ligga på.  *rodnar*
Nu ska jag ialla fall skruva isär köksbordet och ställa ut det.
Sen ska jag ta bort en del av liggplatserna.
Så det blir lite mindre ställen för allt hår att fastna.
Sen ska det dammsugas klösträd.
Så får vi se var vi landar med allt.
Kan vara ett par barn på ingång och då måste det vara lite katthårsrent.
Ialla fall så mycket det går i det här huset.
Men jag börjar sakta komma till insikt om att dom inte dör om dom inte har minst 3 liggplatser var.
*rodnar igen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0