Min älskade älskade Tufsan

Tufsan
Jag bara måste lägga till "min" älskade älskade coonis Tufsan. Macmonis Wohali Squaw
Hon bor hos ett par kompisar till mig med deras boxrar och en goldentjej och mår utmärkt. 6 år blir hon i år
Hon har en väldigt speciell plats i mitt hjärta.
Hon kissade inne i 2 år och till slut gick det inte längre.
Men jag hade tur och lyckades omplacera henne.

Och orsaken till allt detta är för att KKS inte kan vara ärliga utan vill ha ut katter i stödhem till varje pris.
Tack KKS !

KKS och ett Huskattforum som oseriöst föder upp katter till höger och vänster är orsak till att jag idag inte tar hand om hemlösingar längre.
Det är liksom ingen ide.
I ena änden föder oseriösa folk upp huskatter och i andra änden tas dom om hand.
Gott såväl.
Förutom att det inte räcker till.
Ledsen men jag tar hand om raskatter enbart istället om det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0