Min älskade Java, Min kolsvarta fara Tårarna rinner

Java ros
Född 010815
Död 050813

Ett älskat husdjur, en vän
Får stilla somna in i famnen
Tårarna strömmar nerför kinden
Men vetskapen om att rätt beslut är taget gör det hela lättare.
Min älskade DAMP-katt finns inte mer.
Mitt svarta yrväder , min älskade Java.
En dag min vän, ska vi åter vara tillsammans.
Till platsen som kallas Regnbågsbron.
Till dess, sov gott älskling.

Vill också tala om för dig att du fått två värdiga efterträdare.
Bandit är sänd av dig.
Jag vet det.
Högt och lågt är han.
Precis som du var.
Och Tengel är lika svart som synden.
Ingen är dock hälften så "pratig" som du var.
Om man nu kan kalla det prat det konstanta skrikandet du höll på med.  *ler*
Men det vart tyst så tyst den dag du inte fanns längre.
Jag kan dock fortfarande höra dig.

Älskade älskadeJava
Du finns här hos mig varje dag.
Älskade älskade Java.
Saknar dig så.
image241
image242
image244


Kommentarer
Postat av: M

:(

2008-05-26 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0