Nytt burskynke och trötta kissar

Jag beställde ju två nya skynken som jag var och hämtade på vägen ner till Skövde.
Jag är kanonnöjd och det är sååå snyggt.


Lillan låg i sin puff i mitt eller Lenas knä hela dagen när bedömningen för hennes del var klar.
En levande reklampelare för Åsa och för ragdollrasen.  Bättre går det inte att få.
Lena tyckte att utställning var jättekul.  Det här var första och självklart så vart hon rätt trött.
Men fler utställningar kommer det att bli för hennes del.  Dock inte med Skuttan utan Lena får än sålänge ägna sig åt mina kissar istället.  Inte fy skam dock.


Sen kan man fundera på hur det kommer sig att Vitöra och Oliver var så trötta.
Dom gjorde ju inte så många knop idag.  Lillan däremot for ju ut och in i buren.
Men Vitöra tycker att jag är taskig som säger sådär.
*fnys*


Så, nu är det vilodax.


Oliver intog stolen som vanligt.


Lillan som hade jobbat hade ju rätt att vara trött.


Att sen få gosa ner sig i soffan med Farbror Vitöra är det ultimata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0