Sommartid Vintertid Lillan och Oliver gos

Imorse vaknade jag klockan 05.00
INTE normalt.
Och jag kunde helt enkelt inte somna om.
Inte HELLER normalt.
För att vara en Inka alltså.

SEN, när jag kör till jobbet så är det alldeles för ljust.
Nåt är väldigt fel.
Fast IGÅR när jag var till Millan och Grabbarna så vart det ju MÖRKT alldeles för tidigt.
Mitt på eftermiddagen.
ALLTSÅ, något ÄR fel.

Väl på jobbet så kom jag på vad.
En blandning av vinter och sommartid och att jag under en rätt lång period nu ALLTID gått upp kvart i sex.
Min inre klocka är alltså inställd på att gå upp då.
Och jag har aldrig förut varit såhär oförskämt regelbunden.

Men, när jag inte kunde somna om så låg jag i en timme och gosade med Lillan istället.
Sen kom Oliver och la sig på sin plats bredvid huvudkudden så då gosade jag med honom med.

En rätt okej morgon ialla fall.  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0