Trixi åker på semester

Ibland skulle jag vilja vara hund i det här huset.
Imorrn åker Trixan på semester igen.
Ny tripp till Solna.
Även om nu vovve går för egen tass, så är det ialla fall en mindre att hålla reda på.
Skönt för mig och skönt för henne.
SÅ, imorrn ska jag först jobba lite.
Sen bär det av till djuraffären för att köpa några småsaker.
Och efter det ska Trixi till Solna och sen ska bilen packas.
In med 6burar och utställningsgrejjer i bilen.
Sätta på GPS:en och köra söder om stan för att hämta burskynkena.
SEN ska vi till Skövde.
OCH jag ska INTE köra vägen om Jönköping den här gången.
Lovar

Kommentarer
Postat av: Marie & ragdollmaffian

Hej Ligan med matte!

Självklart får ni länka till raggisarna hemsida! :-)

Vi ska lägga till Ligans blogg bland våran länkar oxå, eftersom vi ändå själva är inne ofta och tjuvläser vad Bandit & company har hittat på för hyss... hihi



Lycka till på utställningen, vi håller tummarna för Lillan! Och resten av ligan får ha en trevlig semester! :-)

Kram Marie & raggisarna Filip och La Paz

2008-10-09 @ 21:46:22
URL: http://www.maries-katter.se
Postat av: Ligans Talesman

Tack Tack ! Just nu ligger Lillan på min arm och gosar. Vi ska ha en skön helg.

Kram Inkan och Ligan

2008-10-09 @ 21:53:51
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lilla Skutts matte

och i helgen ska hon ligga på min arm Wihoooo

2008-10-09 @ 22:13:10
Postat av: Ligans Talesman

hihi Sant Du ska få gosa massor och hon är ännu bättre på att gosa än vad Saga (Vitöras syster) var.

2008-10-09 @ 22:24:46
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0