Fler Puzzelbilder från KM:et

Jag var över hos Erica idag och brände ner en skiva med fler bilder från KM:et.
Tusen tack Erica för goda nybakade scones, sol och kattgos.
Leica är verkligen helt ljuvlig.
Fast hon inte gillar att bli upplyft.
Men det gör inget.
Hon är en dröm att titta på.   (och jag som inte ens gillar bicolor)   *ler*

Domare Maud var otroligt förtjust i Lillan.


Två par ögon ser bättre än ett par.


- Jaha, här hänger man då.


Puzzel
- Och det är nåt jag är bra på. Att hänga alltså.
Matte
Alla rosetter till trots och Klubbvinnare, så var det  domare Mauds ord vid första bedömningen som jag kommer minnas längst och vara mest stolt över.
Maud tittade på den hängande coola Puzzel och sa
- Jag vill gratulera både uppfödare och ägare till en grundtrygg katt.
Matte är tokstolt över denna kommentar för det är ju nåt som JAG har varit med om att åstadkomma.
Att hon är snygg är liksom inte direkt Mattes förtjänst.  *ler*
Maud skrev även på bedömningsedeln "Grundtrygg katt. Lekfull ! "


Posering
Matte MÅSTE lära sig att le på utställningarna.  :grin:


Lycklig vinnare


Min goa goa underbara Puzzel

Fotograf Erica Osterman

Tusen tack återigen Åsa !
http://www.hallonglantans.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0