Oliver är nybadad OCH fönad med orkanfönen

Fullständigt utställningskit.
Han är så otroligt snäll.
Först körde vi inpackning.
Då fick han ligga i buren i badrummet i en halvtimme.
Sen yes och sen vanligt shampoo med tvätt två gånger och till slut balsam.
Men vid sista sköljningen så hade han faktiskt fått lite nog.
Och det hade min rygg med.
Sen tänkte jag att jag struntar i orkanen den här gången.
Han fick mat i badrummet och jag höjde golvvärmen till 35gr.
Men det tar ju så otroligt lång tid för dom att självtorka.
Så jag beslöt mig för att köra orkanfönen iallafall.
Nej, han gillade det inte han heller.
Men nu är han nästan torr ialla fall.
OCH försvunnen.
Så jag får se när han dyker fram hur han ser ut.
Nej, det blev inga kort den här gången.  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0