Trixis kompisar på besök - Trixis friends on visit

Janet och Ane kom på besök ute på landet en dag.
Jag har kännt Janet sen hon var 12år och parkerade sig på mitt köksgolv.
Där satt hon sen mycket ofta dom närmsta åren.
Hon har lärt sig att träna hund på mina hundar och är idag en mycket duktig instruktör och handler bland annat.
Bor ihop med Ane och ett gäng vovvar av rasen golden retriever och boxer plus min tidigare kisse Tuff.
Tuff är en tuff maine coon tjej på stadiga 6år i oktober som styr huset med järntass.
Kennel Mythique's

ENG: Janet and Ane came to visit on the country one day.
I have known Janet since she was 12year and parked herself on my kitchen floor.
Where she then very often sat the ruling next few years.
She has learned to train dogs on my dogs and is today a very good instructor and handler.
Lives together with Ane and a bunch of dogs of the breed golden retriever and boxer plus my cat Tuff.
Tuff is tough maine coon girl at steady 6year in October that controls the house with an iron paw.


Bandit och Beonin hälsar på varandra.
Bandit and Beonin greats each other.


Mythique's Beonin




Oliver säger hej till Beonin.
Trixi i bakgrunden.
Oliver sais Hello to Beonin.
Trixi in the background.


En väldigt gammal och en väldigt ung golden.
A very old and a very young golden.


Puss


- Tycker om dig Trixi.
- I like you Trixi.


- Nu får du klappa mig Ane.
- Strunta i lillskiten nu.
- Now you must care about me Ane.
- Ignore the little one.


Oliver, The King in the country.

Kommentarer
Postat av: Louisette

Wonderfull fotos, Greeting from Belgium

Louisette + 2golden Primrose 's Dream Cerise and Zitablue du Bosquet Mignon+ one cat blue "chartreux"

2009-08-24 @ 10:29:19
URL: http://blog.seniorennet.be/louisette/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0