Ber om ursäkt

En hektisk dag idag.
Samtal i skolan och sedan hem och hämta simväskan och iväg till vattengympa.
Stressa hem igen för att laga mat åt Maria och röja upp efter helgen.
Packa upp väskor, tvätta, diska och hinna gosa lite med Prinskorvarna.
Men så dyker näst äldsta barnet upp med kompis.
Dom vill träffa kattungarna lite och dricka lite te och mysa vid bolådan.
Tiden rinner ju iväg och helt plötsligt är det nästan "mitt i natten".
Har nu en stund försökt få till några kort samtidigt som jag jagat Prinsen ur bolådan.
SÅ, tyvärr blir det inga gosbilder med Prinskorvar med öppna ögon gåendes lite.
Men ni får några sovande bilder istället och några som Lill-Matte tog med min kamera i helgen när hon passade Trillingarna åt mig.
Tusen tack Emilie för din hjälp i helgen.




Här kommer Lill-Mattes bilder.





Kommentarer
Postat av: Molly och Grabbarna

Åh, bäbisar! <3 Men jag blir inte alls kattungesjuk! Nej då, inte alls! ler



Så rörande det är att se kattmammor med sina barn! <3



Kram

2009-12-15 @ 08:31:16
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh, så söta dem är!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att vi får köpa en!!!!

För jag vill så gärna ha en!!!!!!!!

Ha det så bra, och kom ihåg att ta hand om ungarna

KRAMIZAR Johanna

2009-12-15 @ 16:12:48
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0