Det blir ingen utställning för Vitöra imorgon :-( - No exhibition tomorrow

Jag är verkligen jätteledsen för jag hade velat ta hans Grand-titel på min hemmaklubb.
MEN, det går inte alltid som man tänkt sig helt enkelt.
Han har/ eller hade ska jag väl säga, en jättevarböld på sidan av hakan/halsen.
Jag har nu tömt den, men det ser ju inte så snyggt ut.
Och det rinner fortfarande lite lite var ur den.
SÅ han är inte den Grand-katt jag hade tänkt att ta med mig och visa upp imorgon.
Men men................sånt är livet. 

ENGI am really really sorry because I had wanted to take his Grand title at my home club.
BUT, it is not always as it intended simply.
He has /or had should I say, a giant carbuncle on the side of the chin / neck.
I have emptied it, but it looks really not attractive.
And it still runs a little bit out of it.
So he is not the Grand-cat I had intended to take with me and show up tomorrow.
But ................ but that's life.  

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja ja vad är väl en bal på slottet :-(

men, då hoppas jag på att Vitöra skall bli Grand på KKOJ:s utställning i augusti för dit ska jag och då kan jag gratulera personligen ;-)

2009-07-17 @ 21:20:04
Postat av: Hanna

Tråkigt :( Hoppas han mår bättre

2009-07-18 @ 08:53:22
Postat av: Anna.S

Va synd :-(

men det går fler tåg, dock kanske inte på hemmaplan.

2009-07-18 @ 14:02:46
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Ligans Talesman

Ja, det går fler tåg.

2009-07-18 @ 16:33:54
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0