Hasseludden Yasuragi :-)

Här kommer dom efterlängtade bilderna.
Annas kamera är lite skum just nu tyvärr, så en del av bilderna är rätt suddiga.
Men jag lägger ut ändå.
Samtidigt som ni kikar på bilderna så tar ni upp den HÄR webbsidan och har på musiken och njuter.

Två glada rödtottar på väg upp för backen till Yasuragi .
En "riktig" rödtott och en "oriktig".   *ler*


Rummet med futonmadrass på golvet så man kände sig som på 70-talet när det var poppis.
Fast Anna som är född på 70-talet fattade inte ens vad jag pratade om.  :-)
Tofflor och den obligatoriska rocken ligger på sängen.


Ett snyggt förhänge för TV:n.
Skulle man ha hemma.


Här sitter ett gäng och tar igen sig i den typiska Yasuragi -rocken.
Längst bort finns hett te och frukt och juice.


Här ligger jag och myser.


Anna


Och vår vän Buddha


Här sitter vi och äter.
Nej, jag ÄR faktiskt inte full.
Skyller på Annas kamera.


Anna däremot hällde ut ett glas vin på rispapperstapeten den fina.


Bassängen med sängar att vila på längst upp och en varm "pöl" som man inte ser dock tyvärr.


Bassängen på längden.
Till höger finns det fina stenar som det är ljus på och i vattnet nedanför hade dom ställt ljus också.


Sen finns det ju varma källor ute som det är så läckert att ligga i sent på kvällen när det är kallt ute.
Ångan stiger och man ser knappt nåt mer än ånga och vatten.
Rummen har underbar utsikt ut mot Högarnsfjärden och det har utebassängerna också.
Man ligger där i det 40-gradiga vattnet och ser Finlands och Ålandsbåtarna glida förbi.
Inne där man tvättar sig, finns det också en underbart varm bassäng
Där badar man dessutom naken om man vill det innan man går ut till nästa "pöl".
Ens största bekymmer är vilken "pöl" man ska välja, vilken frukt man ska ta den här gången och passa mattiden.   *ler*

HELT underbart var det !
Har du inte provat så rekommendrar jag varmt ett besök.

Kommentarer
Postat av: Anni

Åh, jag älskar Yasuragi. Var där med min kille för ett par månader sen. Mysigt & avkopplande. ^^ Och underbar tepanyakimiddag!

2009-03-04 @ 22:35:30
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Tre katter

Ni ser ut att ha blivit rejält bortskämda! Men det är man värd som matte till 7-lingar! :)



Kram från oss

2009-03-05 @ 09:10:44
URL: http://www.3katter.blogspot.com
Postat av: Anna

Mmm, det ser helt super ut, men sidan jag kom till ville inte spela någon musik för mig...

2009-03-05 @ 09:41:25
Postat av: IRENE

AVUNDJUK!

Det såg helt underbart skönt och mysigt ut.

Känner att jag blir lite avundsjuk på dig.

Vi har varit på väg några gånger men det har kommit förhinder hela tiden. Men vi får göra ett nytt försök snart igen.

Kram Irene!

2009-03-06 @ 14:48:09
Postat av: Ligans Talesman

Tack för fina kommentarer.

Ni MÅSTE åka dit Irene.

Anni, tepanyakimiddag har vi ätit vid ett tillfälle också.

Synd att du inte kunde höra musiken Anna. Måste vara nåt med din dator kanske.

Tack Tre katter ler

2009-03-06 @ 18:04:20
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0